søndag den 13. april 2014

"Tråd og Garn" er skudt i gang - ih hvor jeg glæder mig!

Nu er pennevenneposten Tråd og Garn sat i gang! Jeg har faktisk glædet mig ret meget til det, siden jeg læste om ideen hos Astrid for første gang og jeg tilmeldte mig.

Nu er alle deltagerne fordelt i 2 grupper, og jeg er med i gruppe 1, som består af følgende kreative kvinder:

Pia
Blog: Pia Soegaard
Instagram: @piasoegaard

Katja
Instagram @billersen

Charlotte
Blog: Bycgundersen
Instagram: @bycgundersen

Pernille
Blog: En quindes bekendelser

Inge
Instagram: @ingesejr

Rikke
Blog: Nørkletøserne
Instagram: @noerkletoserne

Lise
Instagram: @liseua

Signe
Blog: Nu stopper hesten
Instagram: @nustopperhesten

Susanne
Instagram: @susanneduerysgaard

Bettina
Instagram: @brombaerstrik

Laila 
Instagram: @myowninstaworld

Carina
Blog: Den lilla elefant
Instagram: @denlillaelefant

Der er folk i flokken, som jeg allerede har stiftet bekendtskab med, men der er også nogle nye, som jeg glæder mig til at lære at kende, så jeg skal have snust lidt rundt på Instragram og på deres blogge for at finde ud af mere omkring, hvem de er, og hvad de godt kan lide. Det synes jeg, altid er ret sjovt.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.