torsdag den 20. marts 2014

Godmorgen-strik

Her om torsdagen møder jeg først på arbejde til middag, så det betyder, at jeg har har nogle timer, hvor jeg kan hygge mig eller lave noget praktisk.

Her til morgen har jeg tanket begge vores biler op, sat en vask over, og lige nu er jeg gået i gang med lidt morgenstrik. Jeg har desværre haft nogle dage, hvor skuldrene og nakken ikke ville være med til ret meget strik, men nu har de fået hvile i nogle dage, så nu er jeg klar til igen at kunne strikke løs på "Løvfald".

Hav en dejlig morgen, formiddag og dag i det hele taget!




7 kommentarer:

  1. Den bliver så flot!
    Det kribler næsten i fingrene for at gå i gang med den, men du skal lige være færdig, så jeg kan få min opskrift igen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Spændende! Jeg er spændt på, hvilke farver du vælger!

      Slet
  2. Den bliver virkelig smuk. Elsker AD.s designs og din nederdel bliver bare fin.
    Håber du husker at lave afspændingsøvelser når du holder pause i strikkeriet, det kan hjælpe meget på de dumme nakke/skulder smerter.

    Tak og ønsker bestemt også dig en af de gode dage. Nyd nu solen også.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet og rosen, Lis. Jeg får ikke lavet sådanne øvelser, og hvis jeg så også samtidig bruger en del tid ved en computer, gør det bare ondt værre ;-)

      Slet
  3. Loevfald er saa flot. God morgenstrik og rigtig god torsdag.

    SvarSlet
  4. Sådanne fristunder er bare guld værd :-) Godt at du værdsætter dem :-)

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.