onsdag den 12. marts 2014

Der er lige nu ikke de store udfordringer

Lige nu er der ikke mange udfordringer i marts-projektet. Mon ikke de fleste af os kender det med, at et projekt går hen og bliver en smule kedeligt, fordi der ikke er de helt store udfordringer. Rundt og rundt det går med skiftevis en omgang med hulmønster og en omgang med retstrik. Dette bliver kun afbrudt af en omgang med udtagninger. Dette har indtil nu været på hver 13 omgang. Næste gang er efter 17 omgange.



Jeg er glad for at lade striberne være tilfældige og ikke for brede. Jeg har nu så mange masker på pinden, 312 masker, at jeg har været nødt til at skifte min Lana Grossa-rundpind ud med en af mine KnitPro, hvor jeg har en længere wire. Nu har jeg også mulighed for at få et bedre indtryk af bredden på nederdelen.

Trods ensformigheden er det som altid dejligt at se produktet vokse frem mellem  hænderne.




13 kommentarer:

  1. Du er da nået langt....den bliver så flot :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Laila. Jeg synes ikke, jeg er nået så langt igen, men det begynder i hvert fald at ligne noget.

      Slet
  2. Ensformigt eller ej, så ser det godt ud, glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  3. Måske kedeligt, men du bliver glad når du er kommet til vejs ende :-)

    SvarSlet
  4. Flot. <3

    Har du måske lyst til at følges på GFC og Bloglovin? :)

    http://amorspil.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Julie.

      Jeg ser lige, om jeg kan finde dig :-)

      Slet
  5. Mange masker, men tænker også at de varierende striber alligevel kan holde gejsten oppe?
    Kh. stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg, du har ret i, Stine. Sådan havde jeg faktisk ikke tænkt omkring striberne.

      Slet
  6. Nogle gange synes jeg det er lidt rart med noget man ikke skal tænke så meget til, bare ikke for længe ad gangen.
    Den bliver super flot :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt korrekt. Jeg kan i hvert fald se tv samtidig. Tak for rosen, Tanja!

      Slet
  7. Ih jo, jeg kender i den grad til det du der beskriver.
    Lige pludselig kommer kedsomheden snigende, men så er det godt med en blog, hvor man kan få lidt støtte og opbakning :-)
    Jeg synes, din nederdel bliver helt fantastisk, og så jeg også har skrevet til dig tidligere, så er jeg meget fristet til at lave den en dag ;-)
    Fortsat god arbejdslyst...

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.