lørdag den 14. september 2013

Akrylafhængig

I torsdags tog jeg en tur med søster i den lokale garnbutik, "Martha" for at købe ekstra garn til mit Granny-tæppe. Udenfor faldt jeg over noget skønt akrylgarn. Uha, jeg er glad for akryl for tiden, og det ene nøgle var endda i grøn neon.

Jeg fandt i alt 3 flotte farver til 70 kr. Det er en fin pris, så det kunne jeg ikke sige nej til. Nu er der mere akryl til lageret, når der skal hækles flere dyr.

Jeg købte også mere i butikken, men hvad det var, må I vente med at se til senere.






4 kommentarer:

  1. Jeg er også glad for akrylgarn til hæklede dyr. Det fås i et væld af fede farver og ikke bare de kedelige støvede.

    SvarSlet
  2. Flotte farver :)
    Jeg er dog helt modsat og er ikke ret glad for akryl - bryder mig ikke om at rør ved det :)
    Jeg holder mig til uld og bomuld når jeg hækler :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gad vide om det er sådan, jeg har det med vådt bomuld. Det kan jeg nemlig ikke lide at røre ved, så jeg hader at hænge nyvasket tøj i bomuld op.

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.