lørdag den 19. januar 2013

Første projekt i Farmorfabrikkens Strikkeklub

Jeg har for et stykke tid siden meldt mig til FarmorfabrikkenStrikkeklub.

Den første udfordring er en babycardigan. Jeg vil helst lave den af garn fra lageret, og jeg tror skisme, det kan lykkes!

For lang tid siden har jeg købt en stor pose sokkegarn fra "Aase Garn" i Rema1000. Gennem Anja fra Zoomsnoren har jeg erfaret, at garnet sagtens kan bruges til at strikke cardiganen. Jeg har før syntes, at garnet var frygtelig kradsende og havde egentlig opgivet at bruge det til noget lige foreløbigt. Men når det bliver vasket, skulle det blive blødt.

Jeg må hellere få lavet en strikkeprøve for en sikkerhedsskyld.



5 kommentarer:

  1. aha, så kan jeg jo også komme igang, for må jo heller ikke købe men skal bruge lager varer og jeg er netop også til meldt hos Farmorfabrikken. Tak for tippet.

    kh. Lis

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. eg er næsten færdig med rygstykket og strikker, som du skriver, i garnet fra Rema. Min strikkeprøve blev fin blød efter vask, og med pind 4 passede strikkefastheden også. Min bliver i en råhvid udgave.
    Det bliver rigtigt sjovt at se andre deltageres resultater!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til at se de mange forskellige resultater.

      Jeg er ikke nået meget længere, men glæder mig til rigtigt at komme i gang.

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.