lørdag den 26. januar 2013

Dansk Melodi Grand Prix 2013 - vi er klar!

Så er det blevet tid til et af årets tv-højdepunkter, nemlig dansk melodi grand prix!

Vi plejer at samles i den nærmeste familie og spise og hygge sammen. Ja og senere stemmer vi sammen.

Jeg har hørt alle bidragene på forhånd inde på DR's hjemmeside. Nogle vil måske synes, at det er snyd og alt det der, men jeg ser det som en del af den teknologiske udvikling, og faktisk nyder jeg at kunne lytte til sangene inden showet og danne mig et overblik. Nogle gange skuffer sangen, når den bliver fremført live.
I år er min favorit sangen "Only Teardrops". Jeg elsker de irske toner, der krydrer sangen. Nu venter jeg bare spændt på, om den kan leve op  til favoritværdigheden hos mig.

Her  er lidt stemningsbilleder


 




1 kommentar:

  1. Det var en rigtig god aften med lækker mad!
    At det så endte med at blive min favoritsang, der gik hen og vandt, ar prikken over det berømte i :-)

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.