søndag den 9. december 2012

Mit første kunstige juletræ

Nu er jeg den lykkelige ejer af mit første kunstige juletræ. For nogle år tilbage ville jeg have svoret, at det aldrig ville ske for mig. Men jeg blev inspireret.

I fredags så jeg i Rema, at de havde et enkelt juletræ tilbage. Det var et kunstig et i helt hvidt. Jeg købte det dog ikke, selv om jeg var fristet. I går fortalte jeg manden om det, og han spurgte, om ikke vi så skulle køre i Rema med det samme. Det var en god ide, for det var det sidste, de havde.

Træet lå stadig i kassen selv samme sted, hvor jeg havde set det om fredagen, og det røg ned i kurven, og nu står det og pynter på vores ene skab. Træet var inkl. glaskugler.

Træet har dannet inspiration for min blogs nye vinterudseende.




1 kommentar:

  1. Fint juletræ! Jeg er ikke så meget til dem i plastik, men det er noget bedre når det er i hvid! Dejlig vintertræ!

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.