søndag den 16. september 2012

Mine første Bjørn Wiinblad

I går kom vi forbi Stofmøllen ved Fåborg. Ud over en stofbutik var der også en butik med genbrugsfund.

Her fandt jeg to Bjørn Wiinblad-ting: En månedsplatte (november, fordi manden er født i denne måned) og et skærebræt.

Da jeg var yngre, kunne jeg ikke rigtig lide Winnblads ting, men i dag synes jeg, de er lidt cool. Jeg husker nogle af Wiinblads ting fra min barndom, hvor min mormor og morfar havde bl.a. platter hængende.
Mine køb kommer nok til at hænge i køkkenet, hvor de passer rigtig fint ind.



2 kommentarer:

  1. De er nu lidt fine, selvom det nok ikke er noget jeg får hængende, men jeg har en veninde, hvis mor har en hel samling på en væg og den beundre jeg hver gang jeg ser den, så jeg forbinder kun Bjørn Wiinblad med noget godt! Er det kun nogle bestemte du gerne vil samle eller er det så mange forskellige som muligt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er ikke nogle bestemte, som jeg gerne vil samle, men jeg vil bare gerne have lidt forskelligt, uden at det bliver for meget, hvis du forstår ;-)

      Jeg har set nogle figurer af ham, men de er temmelig dyre, men flotte er de.

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.