søndag den 11. januar 2015

Har du set Drops-modellerne, der er til afstemning?

Traditionen tror, afholder Drops Design deres afstemning, hvor alle interesserede kan stemme på 10 forår- og sommerfavoritter. 

Denne gang synes jeg, at der er mange flotte modeller, og jeg kunne sagtens have stemt på 5-10 mere. Jeg elsker de fine hulmønstre, som mange af modellerne har. Blandt de strikkede og hæklede modeller har jeg fundet mange gode bud på en cardigan til mig selv, så måske kommer 2015 til at byde på sådan en. 

Jeg vil naturligvis gerne dele de 10 modeller, som løb af med min stemme:

 

 

  

 

 

Jeg er ret pjattet med disse søde shorts, men de vil næppe klæde mig, så jeg stemte ikke på dem. 


Alle billederne er fra Drops Design

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.